Ruam Baby Hilang Sepenuhnya dalam 4 hari!

Assalamualaikum....

Ini testimoni fresh hari ni. Excited nak share kat sini. Happy bila jiran saya inform yang ruam anaknya dah hilang sepenuhnya sejak menggunakan Shaklee Herbal Blend. Sebelum tu dia ada bagitau, anaknya dah kena ruam dalam dua ke tiga hari. So, saje la nak cuba Herbal Blend.

Dari Whatsapp jiran saya ni pun saya dah dapat bayangkan betapa happy nya dia. Yelah... anak dia masih lagi dalam pantang. Belum cukup 44 hari pun lagi. Jiran saya ni pun, berpantang dengan Set Pantang Shaklee tau! So, lepas ni, if u all nak grab set berpantang, jangan lupa grab Herbal Blend sekali. Actually, kalau nak grab sejak preggy pun takde masalah. Biasanya, time preggy kan kulit perut kita gatal2... so, sapu je Herbal Blend ni. Nyamannnn je rasa. Oh ye... tak mahal pun satu tiub ni. RM27.50 je =)

Orait.. Thanks Kak Ros, sudi share testimoni dan izinkan kan saya share pulak di sini. Benda baik kena sebarkan, betul tak. Semoga akak dan baby serta keluarga sentiasa sihat hendaknya =)

Sekian...


Hubungi saya untuk mendapatkan ready stock, konsultasi percuma, harga istimewa menepati bajet & keistimewaan sebagai pelanggan aainaa-nadirah.com
ATAU
Klik di bawah untuk pembelian secara online menggunakan kad kredit/ kad debit. Anda tetap akan menikmati After Sales Services dari aainaa-nadirah.com

Baca di sini juga :

0 Yang Cantik Jelita Komen:

Post a Comment