Belian Suplemen Shaklee Secara Online & Menggunakan Kad Kredit di aainaa-nadirah.com

Assalamualaikum....

Pertama sekali, saya ucapkan juta² terima kasih buat pengunjung dan pelanggan aainaa-nadirah.com. Sesungguhnya Allah telah pertemukan kita di sini. Alhamdulillah.

Berita Baik!!

Kini, sangat mudah mendapatkan suplemen Shaklee secara online di www.aainaa-nadirah.com! Hanya perlu klik klik!

aainaa-nadirah.com kini dilengkapi sistem belian online dengan menggunakan sistem eSell yang telah dibangunkan sendiri oleh pihak Shaklee. Sistem eSell ini memudahkan para pengunjung mahupun pelanggan aainaa-nadirah.com untuk membuat belian terus tanpa melalui saya. Sungguh mudah dan cepat.

Hanya perlu klik button seperti ini pada entri² berkaitan.


Anda akan direct menuju kepada sistem belian online Shaklee. Hanya perlu sahkan produk yang dingini, kuantiti, masukkan detail diri dan penghantaran serta buat bayaran menggunakan kad kredit/ kad debit. Sangat mudah. Setiap penghantaran akan dikenakan bayaran RM10 untuk Semenanjung Malaysia, manakala RM20 untuk Sabah dan Sarawak. Walaubagaimanapun, penghantaran adalah percuma untuk pembelian melebihi RM800.

Sekarang anda boleh membeli Suplemen Shaklee anda menggunakan CREDIT CARD/ DEBIT CARD! Mudah dan sambil² tu boleh collect point Credit Card!

Sekiranya dalam satu² set yang dipilih terdapat produk yang tidak diingini, anda hanya perlu untick produk tersebut. Anda juga boleh mengubah kuantiti ikut kesesuaian dan keinginan anda.

Tips Penting!
Membeli di entri² tertentu, bermaksud anda hanya boleh membeli produk yang ada di dalam entri berkenaan. Sekiranya anda ingin membeli secara rambang, contohnya hendak membeli ESP + Herbal Blend + NutriWhite Gentle Deep Foaming Cleanser sahaja, anda boleh membuat pembelian dengan klik Button Shaklee's Shopping Cart di bahagian sidebar kanan blog ini. Gambar seperti di bawah:

Di sini, terdapat senarai penuh produk keluaran Shaklee. Hanya perlu untick produk yang tidak diingini.

Sistem eSell sangat seronok untuk digunakan kerana ia memudahkan anda membeli. Jangan risau, saya tetap menyediakan After Sales Service kepada anda. Saya tetap akan Follow Up pelanggan² saya walaupun kita tidak bersua muka dan berurusan secara terus.

After Sales Servis sangat penting supaya saya dapat memastikan pelanggan saya mendapat panduan pengambilan vitamin yang betul dan saya dapat pantau proses penyembuhan (Healing Crisis) pelanggan saya.

Selamat membeli-belah keperluan suplemen anda di aainaa-nadirah.com. Anda gembira, saya bahagia =)

0 Yang Cantik Jelita Komen:

Post a Comment