Hasil Ketara Penggunaan SCP Dalam Dua Minggu

Assalamualaikum...

Semalam saya share testimoni ni di wall FB saya. Teruja sangat dengan hasil penggunaan Shaklee Collagen Powder yang sedang offer bulan ni, maka saya share di blog kesayangan saya ni pula. Saya nak kongsikan dengan lebih ramai org luar di sana kesan dan kebaikan SCP yang hebat ini.

" Nad, bezanya tona kulit awak. Mmg nampak sangat mulus gebunya! Saya penggemar SCP jugak. Tp sbb skrg masih awal preggy so tak dpt la nak minum SCP buat masa ni. Hanya mampu berkongsi keistimewaan SCP pada kawan2.

Ada yg kata SCP mahal. Mahal tp setanding nilainya. SCP ni tahan lasak, diekstrak dr bahan2 semulajadi dan bermutu tinggi. Sbb tu boleh nampak kesan awal. Tp saya x mau overclaim. Shaklee tekankan penggunaan selama 8 minggu utk hasil yg betul2 terbaik. Tp rata2 pengamal SCP dpt kesan yg awal. Best kan!

Best product speaks for itself!
 

Aainaa Nadirah | 012-3453316 
 ‪#‎sayajualshaklee‬ ‪#‎shakleepuchong‬ ‪#‎sayasebarkebaikanshaklee‬

Buy 6 free 1 --> penggunaan 14 minggu.
Free membership --> worth RM65
Cash back bonus --> RM110++
The best bonus --> kulit cantik, sakit sendi berkurang, penglihatan bertambah baik dan byk lg!
— feeling love SCP sooooo muchhh!!! Rugi tak grab promo ni with Helmi Ismail. "

Saya quote status saya semalam. Hasil yang mengujakan, mesti rasa teruja nak share dengan orang lain =)

Inilah wajah Master Nadiah Suhaidi setelah 2 minggu penggunaan SCP. Kalau diikutkan, Shaklee tekankan penggunaan selama 8 minggu untuk hasil yang terbaik. Tapi, yang menariknya SCP ni, sesetengah pengguna boleh dapat hasil yang mengujakan seawal 5 hari! Tapi bergantung juga lah pada badan masing-masing. Kalau banyak toksin, better detox dulu dengan Alfalfa atau Herbalax.

Ada banyak lagi testimoni SCP ni yang saya nak kongsikan. Sebab, SCP Shaklee adalah Collagen yang exclusive dan terbaik! Dah ramai yang menikmati kebaikan SCP ni. Oh ye, suka saya nak beritahu, rata-rata testimoni skincare atau kecantikan kulit Shaklee adalah pic original tanpa edit. Takde nak sharpen, licin sana sini, edit buang kesan jerawat,... takde. Sebab kesan dia mmg marbeless dan camera juga setuju!

Jangan tunggu lama-lama untuk grab SCP Shaklee. Jadilah salah seorang #shakleeeffect !


Hubungi saya untuk mendapatkan ready stock, konsultasi percuma, harga istimewa menepati bajet & keistimewaan sebagai pelanggan aainaa-nadirah.com
ATAU
Klik di bawah untuk pembelian secara online menggunakan kad kredit/ kad debit. Anda tetap akan menikmati After Sales Services dari aainaa-nadirah.com

0 Yang Cantik Jelita Komen:

Post a Comment