Nak Tengok Grill Belakang?

Salam....

Entry sebelum ni saya ada mention terkilan dgn patern grill kat laundry area kan. Takyah la saya wat link eh..sbb entry nye kat bawah entri ni je..hiihihi...


Okay, dah tengok kan. Ape yang tak kena? Sekali tengok macam ok je kan. Mmg mcm tu kitorang nak bhgn belakang di grill kan. Tetapi. Yang buat aaii rasa nak marah sbb pintu grill tu x tutup smpai paras dinding separuh tu. Ape namanya saya pun x ingatlah. Bila pintu grill tu berpetak² smpai bawah, senang la meow masuk, tikus masuk, ape² je la binatang yang muat lalu kat situ. Satu lagi, saya nak kena pakai sopan² sket la kalo nak sidai kain ke, ape² la. Kalo dia tutup smpai paras dinding separuh tu, mmg saya duk ulang alik dalam tu bebas amat lah. Sebab dinding tu tinggi atas kepala saya...aiseh!

Dah komplen hari tu suh dia buat jugak cover tu. Ni dah sebulan hokey. Takde progress. Aaii tak kira. Janji mesti dituntut hokey!

0 Yang Cantik Jelita Komen:

Post a Comment