Incube Kitchen datang install... ~

Salam...

Semalam, husband cuti. Cuti la nak uruskan hal kat umah ni. Nak g klinik la, buka pintu utk incube la, jual kotak la, amik sarung sofa yang baru la.. ade je halnya. Saya je malas nak cuti. Jimat² cuti. Nanti dah setel sume ni, baru la saya nak amik cuti cuci umah, pindah umah, borong brg baby, itu ini, itu ini... huhuhu~

Kul 7.30pg smlm kitorg dah terpacak kat KK p9. Bukan checkup saya. Tp check up si anak sulung. Boleh lak saya terlepas appoinment checkup dia 14 feb lepas. Hmm... So, walk in je la smlm. Kalo trus x gi check up, rasa mcm jd mak bapak x bertanggung jawab la pulak kan. Hihi. Nasib baik x lama kat klinik. Kul 9pg dah setel sume. Trus saya balik ofis sbb ada Latihan SMULB pulak. Bebudak tu, papanya trus antar ke Cyber. Pastu, Mr husband trus ke Amanputra. Katanya, x lama pas dia sampai, lori Incube pun tiba...... 



Di sebelah petang, asben pick up saya @ ofis, trus g pick up anak² @ Taska. Pas layan kanak² main buai, trus ke rumah ni. Nak tgk jugakla progressnya... Sampai² kat lorong kami, nampak 2 biji lori + 1 van Incube dah kongker jalan ni. Pagi td dtg sebijik je. 
 

Dry Kitchen... ramai nye crew dia.. ada la lebih 6 orang...


Wardrobe master bedroom... lum pasang pintu. Orang plg xcited sape? Tentulah Sarah. Duk main laci. Mujur tak tercepit!

Wardrobe Second Bedroom. Sementara baby ni kecik lagi, bilik ni consider bilik mainan. Tapi saje buat wardrobe jugak. Senang nak simpan toto, bantal, etc². Target : Maksimumkan ruang storan. Mode : cukuplah dgn umah skrg yang x cukup tmpat menyimpan. Hihi..

Wardrobe Safi + Sarah. Harap² bebudak ni x main la sliding door nye nanti. Kalo tercepit, gegar satu rumah.. Hadoi!


KC dry kitchen in the making...

View dari luar wet kitchen...

Lori dah kosong...

Len kali saya update pic bila sume dah setel ye. Smlm tanya crew tu, dia cakap 2-3 hari siap. Tapi nak install Granite amik masa 10 hari. Takpelah, dalam tempoh 10 hari tu boleh lah bagi setel cat, cuci & pindah sikit². Next step, just nak pasang lantai kayu & langsir... pastu... Move In! Tak sabar dah! =)

3 Yang Cantik Jelita Komen:

  1. Wahh bestnyaaa... lambatnye la hai umah den nak siap huhuuu...
    My latest Entry :)
    WW: Lapar der...

    ReplyDelete
  2. xsabar nak gi bertandang umah kak safi-sarah...

    ReplyDelete