Shaklee Herbal Blend Dah Restock!

Assalamualaikum...

Produk laku keras dari Shaklee dah restock! All time favourite dan sentiasa dicari-cari. Baru pagi tadi Shaklee announce dah restock lebih kurang jam 10pagi. Dan, seperti sebelum-sebelum ni jugak... dalam jam 12 tengahari kat online dah sold out. Dengar-dengar kat branch pun banyak dah sold out =)

Ape la yang hebat sangat Herbal Blend ni sampai jadi kegilaan ramai? Jom tengok poster ni :



Testimoni :



Sebenarnya memang best krim ni. Serbaguna. Untuk Ibu hamil pun bagus juga. Buat sapu pada kulit perut yang gatal-gatal akibat regangan.

Nak dapatkan satu tiub Shaklee Herbal Blend? Jangan lambat ye. Takut habis stok pulak. Cepat-cepat contact saya ya =) Harga satu tiub krim serbaguna ini hanyalah RM27.50. Sangat berbaloi memilikinya =)


Hubungi saya untuk mendapatkan ready stock, konsultasi percuma, harga istimewa menepati bajet & keistimewaan sebagai pelanggan aainaa-nadirah.com
ATAU
Klik di bawah untuk pembelian secara online menggunakan kad kredit/ kad debit. Anda tetap akan menikmati After Sales Services dari aainaa-nadirah.com

2 Yang Cantik Jelita Komen:

  1. Salam Aina, mesti la kenal... aina skrg kat mane? rasa cam dah lame tak nampak aina...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya kat rumah kak... Dah 5 bulan saya resign. Sebab tu akak tak nampak saya dah. Hihi. Thanks akak, kunjung balik..nak masuk blog akak dlm bloglist saya. Hehe..

      Delete