Penghantaran Suplemen Anda Adalah Pada Setiap Hari

Assalamualaikum...

Masih tercari-cari pengedar suplemen Shaklee anda? Tak perlu susah-susah. Aainaa-Nadirah.com sentiasa menyediakan stok secukupnya. Anda tidak perlu menunggu lama untuk mendapatkan bekalan suplemen. 

Kenapa Dapatkan Suplemen Shaklee dari Aainaa-Nadirah.com
  • Stok yang tersedia (Ready Stok)
  • Konsultasi Percuma
  • Bersesuaian bajet dan keperluan
  • Nikmati keistimewaan sebagai pelanggan Aainaa-Nadirah.com 
  • Penghantaran setiap hari
  • After Sales Services
Menyedari betapa pelanggan kami sangat istimewa dan mementingkan ketepatan masa serta keperluan segera, maka kami menyediakan penghantaran terus ke pintu rumah anda oleh kami sendiri buat pelanggan di sekitar Taman Amanputra & Putra Perdana, Puchong/ Cyberjaya dan Putrajaya. Kami juga tidak keberatan untuk membuat penghantaran sehingga ke Tesco Bukit Puchong dan sekitarnya. Anda hanya perlu bertanya kepada kami sekiranya kawasan anda dapat kami capai =)

Buat pelanggan kami yang berada di luar kawasan yang disebutkan di atas, sudah tentu kami turut menyediakan penghantaran melalui Poslaju atau Gdex secara setiap hari (mengikut hari bekerja syarikat penghantaraan terbabit). Sudah tentu anda tidak perlu tunggu lama untuk mendapatkan bekalan kerana kebiasaannya, parcel anda akan diterima pada hari berikutnya jika tiada halangan syarikat penghantaran berkenaan. 

Anda risau tentang kos penghantaran? Anda tidak perlu risau kerana kami sangat sayang dan menghargai setiap pelanggan kami. Selain berkongsi kebaikan dan manfaat vitamin keluaran Shaklee, kami juga ingin bantu anda berjimat dari segi kos penghantaran. Bertanyalah kepada kami berkenaan ini ya. Pasti kami akan ceritakan kepada anda.

Semoga anda gembira berurusan dengan Aainaa-Nadirah.com, pengedar suplemen semulajadi, selamat dan berkesan No.1 anda - Shaklee.

0 Yang Cantik Jelita Komen:

Post a Comment