Kulit Cantik Berseri

Assalamualaikum...


Wanita dan kecantikan memang sinonim, kan? Siapa tak nak kulit yang cerah, lembab, bebas parut, tiada blackheads, whiteheads, glowing dan sihat. Semua nak dan sentiasa teridam-idam kulit sebegitu kan. Begitu banyak produk kecantikan kulit di pasaran. Semua nya mempunyai keistimewaan tersendiri. Tapi, bagi saya.. saya selesa mengamalkan Energizing Soy Protein dan GLA Complex dari Shaklee untuk dapatkan hasil setanding collagen. Oh ye, collagen yang saya maksudkan ialah tak lain tak bukan Shaklee Collagen Powder. Collagen bermutu tinggi dan unik.

Kenapa saya memilih dua kombinasi ini? Jom kita sepintas lalu tentang ESP & GLA Complex.

Energizing Soy Protein merupakan minuman yang berasaskan Protein Soya. 
 
PENTINGKAH PROTEIN?

Our body need protein to grow BIG & Strong! It's a basic material of all living cells and organ-building block of the body. Stuktur asas badan manusia adalah sel. Segala penyakit pada zaman moden ini disebabkan oleh pengumpulan sel-sel yang LEMAH & KURANG SIHAT. Keperluan protein yang mencukupi dikatakan kunci kesihatan yang optimum – protein diperlukan untuk menghasilkan hormones, enzymes, antibodies and neurotransmitter.

25% daripada badan kita berasal (diperbuat?) daripada Protein. – kuku, rambut, kulit, otot-otot adalah protein. Malah Dr. Bruce Miller dalam bukunya mengatakan kita adalah protein.

Protein berasal dari perkataan Greek (PROTOS) bermaksud – 'the first' dan badan kita terdiri daripada :-

1. 66% Water
2. 25% Protein
3. 8% Fats
4. 1% Combination of Minerals & Vitamins
TOTAL: 100%
Kenapa saya memilih Protein dari Shaklee? 
 
Soy Protein Shaklee mengandungi 14 gram protein soya semulajadi yang baik pada setiap hidangan. Diproses dengan air (bukan dengan bahan kimia) bagi mengekalkan sumber semula jadi isoflavones seperti genistein dan daidzein.

Soy Protein tidak mengandungi kolesterol dan laktosa. Ia mengandungi semua asid-asid amino yang diperlukan oleh tubuh anda bagi mengekal tisu-tisu yang sihat, termasuk 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh dengan sendirinya. Produk Protein Soya ini adalah sumber-sumber kalsium dan zat besi yang baik. Selain itu ia tidak mengandungi perisa tiruan, pemanis, pewarna dan bahan pengawet.

PROTEIN SOYA SHAKLEE IALAH NON-GMO SOY!

Shaklee hanya menggunakan protein soya yang tidak diubahsuai genetiknya, iaitu Non-GMO (Non-Genetically Modified Organism), dimana ia disahkan melalui Identity Preservation Program. Program ini memastikan soya yang digunakan oleh Shaklee adalah dipantau dengan ketat dan dikawal sejak mula ditanam, dituai hinggalah diproses.
GLA Complex Shaklee merupakan kombinasi minyak borage yang mengandungi kepekatan Gamma Linolenic Acid (GLA), bunga matahari dan Vitamin E. Telah digunakan secara tradisional untuk keselesaan semasa kitaran bulanan atau haid termasuk dapat membantu melegakan kesakitan atau masalah yang dialami ketika haid seperti ketidakselesaan, sakit kepala dan boleh juga membantu menangani gejala-gejala yang biasa berlaku sebelum putus haid. Antara lain keistimewaan GLA Complex Shaklee :
  • Membantu mengawal dan mengatur kitaran haid
  • Membantu meningkatkan kesuburan
  • Melegakan PMS (Sindrom Pra-Haid)
  • Membantu dalam menangani menopous
  • Menguatkan kuku dan rambut
  • Menjadikan kulit lebih sihat dan berseri-seri
  • Membantu menangani Ekzema
  • Melegakan simptom akibat artritis reumatoid
  • Mengandungi Vitamin E untuk menguatkan dinding arteri
  • Menguatkan Imuniti tubuh
  • Memperlahankan proses penuaan
  • Mengurangkan blood-cot yang boleh menyebabkan serangan jantung
  • Mengawal kencing manis dan darah tinggi
  • Mengawal kolestrol
  • Untuk fungsi saraf
Selain dari dapat manfaat kecantikan kulit, kombinasi kedua-dua suplemen ini juga memberikan kesihatan yang lebih baik. Bagus untuk mencegah kolesterol tinggi, kencing manis, berat badan berlebihan, memperbaiki hormon, kesuburan, ikhtiar hamil dan sebagainya. Pendek kata, macam ikhtiar untuk satu perkara, tapi dapat bonus pulak perkara lain.
Okeylah, kalau berminat nak dapat kombinasi ini, jangan segan untuk hubungi saya ya. Kita borak-borak macam kawan lama =)

Hubungi saya untuk mendapatkan ready stock, konsultasi percuma, harga istimewa menepati bajet & keistimewaan sebagai pelanggan aainaa-nadirah.com
ATAU
Klik di bawah untuk pembelian secara online menggunakan kad kredit/ kad debit. Anda tetap akan menikmati After Sales Services dari aainaa-nadirah.com

0 Yang Cantik Jelita Komen:

Post a Comment