Tart Shell Untuk Dijual

Assalamualaikum...

Lately ni banyak sangat pos tentang produk Shaklee ye. Hari ni bagi release sikit. Saya upload sikit info produk yang ada dalam Aainaa's Bakehouz. Oh ye, sebelum terlupa.. selain Shaklee, saya juga mengusahakan produk bakery sendiri. Ya, saya ambil tempahan kek dan dessert. Aainaa's Bakehouz hanya beroperasi dari rumah. Ya, Homemade! Boleh like page FB : Aainaa's Bakehouz atau boleh klik badge kat tepi blog ni.

Selain mengambil tempahan, saya juga merupakan Agen Tart Shell Deheart @ www.kekcawan.com.my. Boleh dapatkan ready made tart shell dari saya. Tiada penghantaran, self pick di rumah saya di Taman Amanputra, Puchong atau LHDN Cyberjaya.

  
Kulit tart untuk pelbagai jenis tart seperti cheese tart, fruit tart, egg tart & sebagainya. Tak perlu bersusah payah atau squeeze masa anda yang sememangnya terhad. Terus tempah sahaja.

Size: 4.5cm (mini – permukaan atas sebesar syiling 50sen)
Kuantiti: 1 bekas – 100pcs
Harga: RM28 (original) / RM30 (colourfull)

* dibuat menggunakan buttercup bukan marjerin untuk menjamin rasa yang sedap & rangup
* simpan dalam bekas kedap udara & tempat kering boleh tahan selama 2 bulan

*** Dengan minimum pembelian 100pcs kulit tart, hanya tambahkan RM5, untuk beli resipi & step by step untuk buat filling cheesetart, fruit tart & chocolate tart. 


 
Contoh cheese tart

 


 
MAKLUMAN

Bermula 1 Julai 2014, harga baru untuk plain tart shell ialah RM30 manakala colourfull tart shell RM32. Sekiranya mahu mendapatkan tart shell pada harga sekarang (RM28), digalakkan membuat tempahan awal dan pembayaran selewat-lewatnya pada 30 Jun 2014.


2 Yang Cantik Jelita Komen: