Hot!!! Sembelit Tiada, Kolesterol Turun, Berat Pun Turun!

Assalamualaikum..

Real testimoni dari salah seorang pengguna Shaklee yang juga seorang SID. Terima kasih Adeq Syamar yang sudi berkongsi manfaat yang diperoleh dari produk Shaklee yang sememangnya selamat, berkesan dan semula jadi. Awalnya Adeq Syamar cuma consume Herb-Lax untuk masalah sembelit dan Lecithin untuk masalah kolesterol. Tapi, berkat kesungguhan dan kesabaran beliau, berat badan beliau juga turun secara semulajadi. Jom kita baca testimoni dari Adeq Syamar.

"Assalamualaikum kawan2
Testimonial diri sendiri.
Before: 66-68 kg
After: 58 kg
Sy cuma consume Herblax dan Lecithin sahaja. Pada mulanya sy consume utk masalah sembelit yg agak kronik dan kolesterol tinggi (naik bintik kolesterol kt mata dan ikut report medical, kolesterol tinggi), but then after 2 - 3 months badan semakin susut. Kesan yg best: Bintik kolesterol tu dh hilang, kolesterol dh paras normal (kdg2 kurang dari tu) and sembelit makin baik. Sy jenis yg rangka besar, jadi berat sy tak banyak yg turun berbanding org lain, TAPI inch loss mmg banyak. Sekarang ni, kdg2 je sy mkm lecithin dan herblax, bdn tak naik pun. cuma kena kawal makan yer.
Alhamdulillah sy dh dpt berat normal (^_^). To all people out there, kena cuba yer. Kite mampu untuk ubah dan SIHAT. Yang penting, perlu yakin dan konsisten. hehehe
TERIMA KASIH SHAKLE"

Saya kongsikan print screen testimoni Adeq Syamar. Saya blur kan wajah beliau untuk menjaga privacy beliau. Thanks ya Adeq Syamar atas perkongsian ini. Sharing is Caring =)


Dapatkan Herb-Lax dan Lecithin anda hari ini juga =)

0 Yang Cantik Jelita Komen:

Post a Comment