2013/2014 Shaklee National Conference - Part 2

Assalamualaikum...

Okay, sekarang part 2 pulak. Iaitu hari Ahad. Pagi² tu sempat la snap gambar dengan award semalam. Semalam tak sempat nak pose lawa². Haha, 

Saya dengan abaya merah, ditempah dari FB Jubah Abaya Ummi. Tribal shawl dari Avilia.

Senarai award yang diterima kali ni =)

Sebelah petang baru la ada sesi saya naik pentas amik award. Sblh pagi tadi lebih kepada sharing dari Mr. Barnet dan meraikan para Masters.

Seronok join Shaklee. Tiap² tahun merasa naik pentas =)


Untuk hari ni, dapat lagi dua trofi. Satu tu besarnya. Berat lak tu. Satu lagi tu kecik sikit dan kaler pun lebih gelap. Suka betul saya dapat trofi ni =)

Sempat bergambar dengan Kak Cery sebelum dia naik pentas untuk amik award 50k dia =)

Acara penutup petang tu diserikan dengan persembahan dari Faizal Tahir. Special kali ni Faizal siap nyanyi lagu feveret geng Jutawan - Gemuruh =)

Balik bilik, dapat satu lagu surprise dari Shaklee. Set 2pcs towel Shaklee. Alahaiii.. so sweet kan.

 Sebelah malam pula, kami ada dinner untuk penerima award. So, saya import adik saya si Ain untuk tolong babysit kan sekejap anak saya yang tiga orang tu. Sebelum tinggalkan mereka, dah siap² rasuah makan malam dan cerita frozen. Layan.....

Dan, mestilah pergi berdua kan. Berdua kan lebih baik =)

Macam tahun lepas, menu dinner kali ni pun, Chinese Set.. Apa pun makanan mmg sedap. Tambah best sebab meja yang sepatutnya diduduki oleh 10 orang, hanya diisi oleh empat orang. Haha. Konfem² la makanan banyak tak habis.

Ini Victor Lim. President Shaklee Malaysia. Dan yang berbaju menrah tak lain tak bukan, my upline.. Syuhada.

Habis dinner tu sibuk la kutip belon. Hehe. Then, macam biasa kita pose la kat bintang semua.. Oh ye lupa nak cerita..tema malam tu Glitter Nite. Saya pun takmau ketinggalan.. set baju malam u saya beli di Zawara. Hmmm... ramai gak orang pakai baju ni cuma mujur la dinner tu takde yang boria. Hehe.

Okey guys.. sambung dekat part 3 pulak ye =)

2 Yang Cantik Jelita Komen:

  1. Replies
    1. Bila dah jadi ahli tu, dah kira first step dah. Next kita share pengalaman kita menggunakan produk Shaklee. Boleh guna blog, facebook, twitter dll...

      Delete