2013/2014 National Conference - Part 3

Assalamualaikum...

Sambung last part NC tahun ni. Last day tu ada aktiviti teambuilding di Taman Tema Sunway Lagoon. Dah lama saya teringin masuk situ tapi mmg selalunya x amik pusing sangat sebab harga tiket yang... hehe. Saya rasa baik beli makanan. Haha. So, bila dapat peluang pegi sana free tu, adalah tak patut saya abaikan. Betul tak.

Masa register di kaunter Shaklee utk ambil pas masuk, staff Shaklee ada inform.. yang pada wrist band tu ada RM50 shaklee dah sediakan. So boleh la belanja makan ke apa ke kat dalam. Tak yah susah² pegi reload ke apa. Seronok, kan? Main kat dalam tu dah free pastu dapat lagi elaun RM50. Hehe. Oh ye.. baju pun Shaklee bagi.. Baju muslimah lak tu =D

Tak ramai yang join teambuilding. Ramai yang gi main air. Saya pilih nak join sbb saya ni ada prob tak reti bergaul dan bersosial sgt. So, Amik peluang ni untuk bersosial dan berkawan =) Satu lagi, of kos la nak hadiah kannn. Hehe.

Satu group dengan Master Zura. Haha. Mmg lama dah admire ngan lawyer sorg ni. Ini la team saya. Namanya Shaklee Fighters. Ada sepuluh orang ahli.

Team kami dapat tempat ke tiga. Alhamdulillah =)

Seorang satu dapat hadiah. Biasa kalo sukaneka ni.. satu group dapat satu hamper. Pastu kongsi ramai² kan. Tapi Shaklee mmg best. Sorang satu hadiah walaupun team tu dpt saguhati je.

Shaklee takyah susah² cari hamper ke apa. Dia bagi je produk dia yang konfem² SID dia mmg suka sangat. Total ni pun dah brapa ratus RM. Sape tak nak? Kan kan kan...

So, you all tak teruja ke nak be part of Shaklee Champion? Shaklee Star? Dah ramai yang berjaya dalam Shaklee. Saya sendiri tak termimpi nak rasa semua ni. Rupanya, dengan Shaklee segalanya mungkin. Hehe. Dan berkat sokongan suami dan famili, Alhamdulillah dapat capai semua ni.

Orait fight utk tiket ke Italy tahun depan =)

0 Yang Cantik Jelita Komen:

Post a Comment