Perasmian Taska Pok Amai-Amai Hasil, Cyberjaya

Assalamualaikum..

Kalau dalam post sebelum ni, saya pernah cerita kisah hari pertama anak-anak saya di Taska De Sayang Cyberjaya. Masa tu anak baru dua org. Dari post tu, ramai jugak yg sms, whatsapp, emel dan komen.. tanya no fon, dll. Tapi maaf sgt tak dapat nak bagi sbb skrg pengurusan Taska dah bertukar. Pengurusan skrg ni, diteraju oleh En. Hashim, Pucuk Emas Sdn. Bhd. Dan satu lagi, taska ni terhad kpd anak-anak staff LHDN je. Tak pasti la if ada kekosongan, mayb dia amik juga org luar. But, if nak bertanya saya nasihatkan terus tanya pada taska.. mksudnya, pergi terus ke taska tu. Tak perlu tanya saya. Rasa x best la pulak saya nak passing no fon penyelia taska since saya pun kurang pasti, open kpd anak non staff atau tak.

Alkisah rasanya dah dekat setahun ke dah setahun taska ni diambil alih, baru-baru ni berpeluang utk dirasmikan dan diberi nama rasmi. Anak saya pun yg ada di taska ni pun dua org je. Yang sulung dah bertukar ke tadika. So, anak yg tengah ngan bongsu je lah kat sini. Cantik sgt taska ni skrg. Saya pun dah lama tak ke sini sejak CTG ni.
 
Fokus kat nama anak je.. Nur Amirah Hannani

Nur Sarah Atiqah

Classroom

Classroom...

Yang ni bilik apa ye. Lupa dah...

Gambar sambutan Birthday Kak Ngah dan kawan2.

Gambar Kak Ngah dan kawan-kawan dia.

Ni kat ruang menunggu. Atau mungkin lebih bersifat living hall kat sini =)

Kak Ngah buat persembahan hari ni. Tapi, sayang sangat2 saya tak sempat nak tengok. Papanya pun ada event kat hall so x dapat luang masa tgk dia ngan kawan2 dia. Hmmm... Khabarnya ada siaran langsung kat semua cwgn lhdn. Hihi.
 
Si bongsu Amirah. Sian dia mama lupa nak bekalkan baju lawo-lawo. Kawan2 dia semua bergaya lawa hari ni...

Suasana luar taska. Pun dan bercat kaler tema lhdn. Biru kuning gitu. Nampak lebih formal dan related dgn lhdn. Pun dah siap lekat tanda taska ni dah dirasmikan dan diberi nama Taska Pok Amai-Amai. Comelkan.

Clown hari ni. Korang rasa la.. apa dia buat sebenarnya? Malas nak show off gambar2 kontroversi dia. Hahaha.. Paham2 je la. Ngeeeeeee~

7 Yang Cantik Jelita Komen: