Testimoni VIVIX

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. Sila dapatkan nasihat dari Doktor atau pakar berkaitan penyakit-penyakit yang dihidapi.


Kesan ke atas setiap orang mungkin berbeza dari  testimoni dibawah.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Assalamualaikum....semoga semua yang meluangkan masa membaca blog ini di beri rezeki yang halal & keberkatan hidup oleh Allah hendaknya.
Hari ini saya nak share tentang testimoni salah satu produk yang mendapat sambutan dari pengguna tegar Shaklee.

Sebelum itu, mari kita berkenalan secara ringkas tentang VIVIX.
VIVIX mengandungi campuran unik botani polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan.
Di dalam kajian makmal, ramuan vivix telah menunjukkan impak kepada empat mekanisma penuaan pada tahap sellular :
  • KEROSAKAN DNA
  • PENGAWALAN GENETIK
  • PENGELUARAN TENAGA YANG KIAN MENURUN OLEH SEL-SEL
  • PENIMBUNAN PROTEIN AGE
VIVIX juga membantu memelihara kesihatan jantung, kesihatan otak, kesihatan sistem imun, kesihatan sendi, perlindungan antioksidan, peningkatan tenaga pada tahap sellular, kesihatan dan kesejahteraan.

TESTIMONI VIVIX

1. Sakit lutut & tangan menggeletar

2. Kencing Manis

3.  Stroke

4. Kanser


5. Rokok


Adakah VIVIX halal? 
Jangan risau, mengikut sijil halal daripada Islamic Services Of America, VIVIX telah mendapat perakuan halal (klik pada sijil halal di bawah).   Islamic Services Of America diiktiraf sebagai salah sebuah organisasi untuk menentukan kehalalan produk di Amerika. klik di sini

Berminat untuk mendapatkan VIVIX? Sila hubungi saya seperti nombor di bawah atau klik di sini untuk mendapatkan dari pengedar terdekat di kawasan anda.

0 Yang Cantik Jelita Komen:

Post a Comment