Shaklee Get Clean Water Pitcher

Apa Yang Ada Di Dalam Air Anda?
Bahan kimia yang boleh memudaratkan kesihatan anda sebenarnya boleh hadir dalam air minuman keluarga. Logam berat, pencemaran industri, racun perosak-bahan tercemar berbahaya ini boleh memasuki bekalan air kita dan mempunyai potensi untuk mewujudkan cabaran kesihatan jangka panjang. Menurut agensi perlindungan alam sekitar Amerika Syarikat, air yang kita minum adalah bertanggungjawab sehingga 20% daripada pendedahan plumbum kepada manusia. Dan laporan EPA menunjukkan bahawa sekurang-kurangnya 13% daripada sistem rawatan air negara telah melanggar akta air minum yang selamat dalam setiap lima tahun yang lalu.

Memperkenalkan Get Clean Water Pitcher
GET CLEAN WATER PITCHER adalah revolusioner baru - penapisan sistem water-filteration pitcher, disahkan oleh persatuan kualiti air (WQA) untuk mengurangkan sehingga 99% lead, serta berpuluh-puluh bahan pencemar lain yang boleh hadir dalam air anda dan mungkin berbahaya kepada kesihatan anda. Multipatented Get Clean Water Pitcher menggunakan blok pepejalkarbon untuk menapis dan membersihkan air anda. Setiap penapis air bersih mengendalikan 80 gelen air. Setiap penapis dibuat dari tenpurung kelapa yang mampan karbon menggunakan proses zeroemission. Tambahan pula, ia adalah water-filteration pitcher pertama dengan sistem penapisan karbon-blok yang boleh diisi semula. Jadi, kurang sisa akan ke tapak pelupusan. Air yang sihat dan planet yang bersih.

PERBEZAAN SHAKLEE
  • SELAMAT - "menyingkirkan kandungan plumbum" dan banyak bendasing lain. Get Clean Water Pitcher ini berupaya mengurangkan pelbagai jenis bahan tercemar berbahaya yang mungkin terkandung di dalam air. Ia juga diiktiraf oleh Persatuan Kualiti Air (Water Quality Association [WQA]) yang ianya dapat mengurangkan plumbum dan banyak bendasing lain.
  • MESRA ALAM - memelihara alam sekitar. Get Clean Water Pitcher menggunakan sistem penuras jag air dengan blok-karbon isian semula yang pertama, di mana ia dapat mengurangkan timbunan sisa. Dan lagi, setiap penuras diperbuat daripada arang tempurung kelapa yang tahan lasak dan baik kepada alam sekitar.
  • HANDAL - Lebih banyak air bersih pada setiap masa. Get Clean Water Pitcher menghasilkan 303 liter (80 gelen) daripada setiap turasan yang mana dua kali ganda lebih banyak berbanding jenama lain dan mengurangkan bahan cemar yang mungkin wujud dalam air dan berbahaya kepada kesihatan kita.
  • PILIHAN BIJAK - Menjimatkan kos rakyat Malaysia daripada membazirkan wang dengan membeli minuman air botol. Degan hanya beberapa sen seliter sahaja, Get Clean Water Pitcher dapat memberikan air yang bersih dan rasanya yang enak dengan meter bijak yang menandakan bilakah masanya untuk anda menukar penuras tersebut.

0 Yang Cantik Jelita Komen:

Post a Comment