Food Art, Bento, etc etc.... Layan kan jelahh...

Assalamualaikum...

Off topic sket petang ni. Sebelum off laptop. Actually tak sempat nak update kat sini yang saya dah selamat melahirkan bayi ke empat. Dah nak habis pantang pun. Hehe.. next entry lah saya ceritakan. Hari ni saje nak share kegilaan baru yang tak berapa nak gila la kot. Sebab nak buat benda ni pun kena kira mood jugak. Hehe...

Hidangan sarapan untuk Cik Sarah dan Cik Amirah. Hanya ada roti kaya bentuk bear, anggur, mini chipsmore dan choco roll cake. Biasalah anak-anak memang teruja kalau buat macam ni. Sambil makan, sambil main-main berimaginasi. Hehe.

Yang mangkuk kecik dan benda cucuk-cucuk tu, saya cari kat Daiso. Acuan bear tu saya beli kat Mr. DIY. Kat online banyak lagi jual aksesori bento ni, tapi mmg mahal lah sikit. Untuk beginner macam saya ni, yang tak bape konfiden utk istiqamah ni, better beli dari dua kedai ni je dulu. Hehe. Sebab murah sket.

Spagetti yang di-manusia-kan. Hehe. Yang ni tak berapa nak rajin. Takde letak hiasan sangat tapi bebudak tetap teruja. Biasa la... budak kan. Haha. Mata ngan mulut tu buat dari cheddar cheese.

Oklah, next time kalau saya rajin lagi, saya share kat sini ya =D

0 Yang Cantik Jelita Komen:

Post a Comment