Masalah Keputihan?


Assalamualaikum & Good Day semua...

Masalah keputihan? Memang mimpi ngeri buat kaum wanita. Kalau baca status Dr Hamid Arshat tu aje pun dah buat kita seram kan.

Satu masa dulu saya pun dihambat kerisauan apabila ada masalah keputihan ni. Oppss..malu nak share tapi demi kebaikan lebih ramai kawan2, mari saya kongsi. Serius nye keputihan saya tidak lah sampai berbau, kuning semua tu. Cuma agak aktif dan manggangu keselesaan. Sehingga wajib menggunakan panty liner setiap hari. Masalah keputihan berlarutan hingga saya mengandung, bersalin.

Tetapi...

Alhamdulillah sejak mencuba Set 3M Shaklee, yang ada mengandungi alfalfa.. masalah ini hilang hingga kini! Ye..sekarang saya lebih bebas dan selesa tanpa keputihan!

Kawan2 ada masalah keputihan juga? Cuba lah Alfalfa Shaklee. Saya sangat berpuas hati dengan Shaklee Alfalfa Complex!


Baca di sini utk khasiat alfalfa

Hubungi saya untuk mendapatkan ready stock, konsultasi percuma, harga istimewa menepati bajet & keistimewaan sebagai pelanggan aainaa-nadirah.com
ATAU
Klik di bawah untuk pembelian secara online menggunakan kad kredit/ kad debit. Anda tetap akan menikmati After Sales Services dari aainaa-nadirah.com

0 Yang Cantik Jelita Komen:

Post a Comment