Family Day OSB

Assalamualaikum & Good Day...

Cerita tahun lepas. Hehe.. Baru sempat nak story kat sini. Event yang happening. Dianjurkan oleh mak Shaklee saya - Syuhada Wahi. 

Date : 08 Disember 2013
Time : 9.00am - 1.00pm
Venue : Taman Putra Perdana, Presint 1

Agenda : Recognition, award, magic sharing, lucky draw dan of course makan2! Saya berjaya menyumbangkan 3 kotak brownies - 12" Choc Congo Bars, Butterscoth Choc Congo Bars & Fudgy Choc Brownies. Oh ye lupa... juga Party style Red Velvet. Dan of course... air tangan sendiri... saya kan tokey Aainaa's Bakehouz. Okai poyo! Jom layan pic =)

Gabungan Jutawan = OSB + JMS + EJVV. Meriahh uollsss...

Event ni special sbb dihadiri Master kesayangan kami - Kak Cery.

Hadiah2 yang tersedia...

Suasana kat sini.. meriah je. Dengan keletah anak2...

Dapat token dari Kak Cery. Yang bestnya dpt beg kecik LongChamp, Pen dan buku motivasi =)

Mama Shaklee saya - Syuhada Wahi. Thanks Dear.. Kita kawan lama.. Dan hari ni kita lakar dan kejar impian serta kejayaan kejayaan bersama. Thanks sbb guide Na hingga ke tahap ni.

Ni Leader sulung saya - Mea Salih. Semangat yang kuat dan tak pernah putus asa. Keep it up dear. Good Job! 

Anak Shaklee saya yg turut hadir - Kak Sal. Semoga Kak Sal berjaya bersama Shaklee dan team JMS. Kak Sal sentiasa berusaha belajar dan optimis dengan impiannya.

Kitorg lagi...hehehehe....

Sempat lagi coaching2 time ni...

Tak habis lagi coaching. Seronok nak tengok team membesar dan sama2 berjaya.

Anak2 mmg syok la. Taman besar. Main tak henti berjam2... 

Balik rumah... semua pengsan. Heheheh...

Thanks Sue.. untuk event yang best ni. Dapat mengeratkan silaturrahim sesama kita. Semoga kita semua terus success =)

1 Yang Cantik Jelita Komen:

  1. bestnya..saya sempat bercooching 1x ajer dengan Master....sibuk sikit sejak anak2 sekolah ni

    ReplyDelete