Bonus Shaklee 2014

Assalamualaikum... good day semua.
 
Alhamdulillah! 2013 telah lama melabuhkan tirainya. Tapi baru hari ini saya berkesempatan untuk menulis. Alhamdulillah... 2013 pergi dengan 1001 kenangan. Antara kenangan terindah yang sangat diingati ialah.. Disember lepas saya telah membeli sebiji lagi kereta. Kereta apa?

 
Honda City E grade. Tak dpt beli E+ sebab xde stok. Takpelah... mana ada aje =) Dan mcm xpercaya dah ada 2 biji kereta. Sebiji lagi cik Viva putih tu.. Hehee... City sebiji lagi tu? Tu kereta hubby. Mencabar jugak la nak membeli City ni sbb all my budget, my loan. Alhamdulillah Hubby bg 100% support. Dan Alhamdulillah proses membeli dipermudahkan Allah. Takde masalah nak apply loan, takde nak kena penjamin bagai. Ye, kalo nak ikut gaji gomen saya mmg tak lepas la. Kalo kat slip gaji tu dah tolak mcm2..pastu nak buat loan city mmg negatif la. Hihi. Tapi Alhamdulillah..lulus dengan adanya bonus statement Shaklee =). Mmg teruja dibuatnya.


Dan Alhamdulillah, bulan Disember lepas saya dah complete Car Bonus Shaklee. Mmg itu la target saya masa mula2 join Shaklee. Nak kete sebiji dgn car bonus! So lepas ni saya akan target lebih lagi =)
 
Alhamdulillah 2013 saya dah beli lappy sendiri - Asus. Pun guna bonus Shaklee. Hehehe... Nanti dah master saya beli brand Apple =P
 
Alhamdulillah lagi, cuti tanpa gaji saya dah diluluskan. Maka, bermula 2 Januari saya dah tak perlu ke ofis lagi. Yeay!
 
Saya harap lepas ni saya boleh update blog lebih kerap lagi... macam dulu2.
 
Okay bersambung di next entry... anyway, Selamat Tahun Baru 2014 =)

0 Yang Cantik Jelita Komen:

Post a Comment