Alfalfa Complex Shaklee

Assalamualaikum & Good Day =)

Bulan ni promo Alfalfa Complex Shaklee. Jadi jom kita selidik semua perkara berkenaan alfalfa Shaklee ni okay! Secara amnya, Alfalfa Complex Shaklee merupakan Formula Shaklee Signature yang dibangunkan oleh Dr. Shaklee pada tahun 1950-an. Sbb tu kalau tengok di botol alfalfa ada signature Dr. Forest C. Shaklee. Melambangkan originality.

Bahan utama dalam Alfalfa Complex Shaklee itu sendiri merupakan Alfalfa (Medicago Sativa), Dicalcium Phosphate, Tricalcium Phosphate. Kalau tengok pada tiga bahan utama itu, dapat la kita simpulkan, Alfalfa complex Shaklee mengandungi sumber kalsium yang tinggi. Sekiranya mengambil sebiji alfalfa, kita akan memperoleh 30mg. Sekiranya mengambil 10 tablets sehari, maka kita akan memperoleh 300mg kalsium. Sekiranya tak nak mkn 10bj sehari pun bole. Nanti, bole top up dgn sumber semulajadi yg lain. Contohnya dari susu, sayuran hijau, kekacang dan lain2.


Alfalfa Shaklee di ekstrak dari alfalfa terbaik yang tumbuh di California dan kaya dengan pelbagai jenis zat termasuk kalsium, fosforus, zat besi dan magnesium serta klorofil, bioflavonoid, pelbagai mineral surih dan vitamin.

Alfalfa juga dikenali sebagai raja segala tumbuhan kerana sifatnya yang merupakan pusat pengumpulan segala zat. Akar tunjang Alfalfa menjalar sedalam 6 meter ke bawah Tanah dan mampu menyerap pelbagai zat dan mineral daripada mendapan Tanah, sementara daunnya pula mengumpul klorofil yang banyak melalui proses fotosintesis semulajadi.
Sebelum saya kenal Shaklee, sayur ni la saya suka cari kat Jusco. Haha. Sbb masa tu terpengaruh juga di forum2.. makan alfalfa utk boost susu badan. Tapi bila masak, hubby lak tak suka.

Tapi sejak ada alfalfa Shaklee ni, tak perlu dah saya masak sayur alfalfa. Skrg ni telan je terus. Kalau nak compare dengan sayur masak tadi, better amik tablet. Sbb sayur alfalfa yang dimasak td dah banyak kehilangan nutriennya semasa proses pemanasan kan!

Sape nak alfalfa terbaik dari ladang Shaklee ni? Jom dapatkan dari saya dengan harga istimewa ya!

Hubungi saya untuk mendapatkan ready stock, konsultasi percuma, harga istimewa menepati bajet & keistimewaan sebagai pelanggan aainaa-nadirah.com
ATAU
Klik di bawah untuk pembelian secara online menggunakan kad kredit/ kad debit. Anda tetap akan menikmati After Sales Services dari aainaa-nadirah.com

0 Yang Cantik Jelita Komen:

Post a Comment