Last Day Penang ~ Padang Kota

Assalamualaikum...

Kini tibalah hari untuk pulang ke Selangor. Hihi.... 

View dari tingkap bilik... cuaca dah cerah hari ni. Laut pun dah boleh nampak dengan jelas. Alhamdulillah semalam dan kelmarin dah hujan, jadinya jerebu pun hilang.... check out jam 11.30 pagi. Awal sikit je.

Sebelum balik, pusing² dulu.. mana yang tak sempat pergi tahun lepas, kita pegi hari ni. Destinasi pertama kami ke Padang Kota. Disambut mesra oleh Bumble Bee & Optimus Prime =)

Ni kalau Along saya ada, mesti dia suka sangat. Hehe.. peminat tegar Transformers.

Bergambar kejap je.. jom jalan²..

Pekena Aiskrim Goyang. Sebatang RM2.00 huhu. Rasa susu.

Pergi pulak ke gerai yang hubby beli mee sotong & coconut shake semalam...

Minum Coconut Shake lagilah hari ni...

Pasembor. Hmmm... kat mana la kedai pasembor yang pergi 8 tahun lepas. Dah tak jumpa... maybe kat Gurney? Ntah la... dalam pinggan tu ada bebola kambing. Patut la saya makan rasa kambing. Hihiii...

Selesai. Masuk kereta, takyah tanggal SSC ni. Adam dah ketiduran dalam tu. Okay, nak iklan sikit. Hihi. Saya konsisten ESP + Vita C untuk mantain keremajaan kulit saya. Gambar tu, setelah berpanas kat padang kota tadi. Tanpa bedak, tanpa mekap. Sekarang ni memang kulit muka free sgt. Selesa macam ni. Kalau pergi mana² pun saya tak sibuk² nak bawak bedak dan aksesori lain =)

Sambung next entry....

0 Yang Cantik Jelita Komen:

Post a Comment