Berpuasa & Menyusukan Anak



Assalamualaikum....

Saya doakan tuan-puan berjaya di dunia dan akhirat....

Alhamdulillah sekali lagi kita akan menempuhi bulan puasa pada esok hari (18/06/2015). Kebiasaannya sewaktu bulan puasa kita selalu berasa letih dan terutamanya bagi ibu-ibu yang mempunyai anak yang masih menyusu akan risau jika bekalan susu mereka tidak mencukupi untuk si kecil.

Saya & isteri juga tidak terkecuali sewaktu kami mula-mula ada anak kecil dulu. (boleh baca pengalaman isteri di sini)

Pening juga memikirkan samada anak kecil kami cukup zat & nutrient untuk pembesarannya terutamanya pada bulan puasa. Syukurlah dengan izin Allah & penggunaan set menyusu dari Shaklee dapat menyelesaikan masalah tersebut.

Alhamdulillah, bukan isteri saya seorang sahaja yang berpuashati dengan set Shaklee sepanjang bulan puasa tersebut, malah kalau kita search di internet, kita boleh jumpa banyak lagi testimoni tentang keberkesanan set Shaklee ini.

Sebagai contoh, akak di bawah ini mengamalkan puasa sunat dan masih larat lagi naik turun tangga ofis dibandingkan sebelum menggunakan produk Shaklee. (memberi tenaga)



Testimoni di bawah ni pulak, tentang ibu yang menyusukan anak kecil sewaktu berpuasa. Alhamdulillah beliau sangat berpuas hati dengan set ESP + Performance Drink.


Kakak ni juga menggunakan ESP dan Performance Drink (PD) untuk tenaga dan menyusukan bayinya.





Untuk para isteri yang berpuasa dan menyusukan anak, boleh order melalui saya untuk set Berpuasa + Menyusukan anak dengan whatssap 012-3453316.

Untuk senarai penuh Pengedar Shaklee, sila klik di sini.

Untuk mendaftar sebagai distributor dan nikmati ganjaran menarik seperti ini, sila hubungi nombor di bawah. 


0 Yang Cantik Jelita Komen:

Post a Comment