Aunty Happy Adik Suka Kunyah OmegaGuard Shaklee!

Assalamualaikum...

Berita Terindah Di Mata Saya Malam Tadi
Sebab baca whatsapp kannn..hehe.

Kisahnya, seorang ibu beli Meal Shakes + Chewable Vita C buat anaknya yang kerap batuk, selsema. Sehingga pernah terpaksa bermalam di wad. Boleh baca kisah tu di SINI

Jadi, buat permulaan, saya cadangkan cuma 2 jenis shj. Tapi, saya selitkan beberapa biji OmegaGuard dek keterujaan saya nak lihat si kecil sihat. Walaupun hati saya sedikit gusar (cewah). Risau sekiranya sikecil tak mau mengunyah OmegaGuard yang dipercayai membantu mencairkan kahak dan mengurangkan batuk2.

Walau apa pun, saya positifkan minda saya.. kalau anak2 saya begitu suka mengunyah Omega, saya pasti si kecil tadi sukakanya juga. Dan, Alhamdulillah.. malam td, dalam Whatsapp, ibunya bercerita ~ si anak sangat sukakan Chewable Vita C. Dan yang palingggg saya happy, anaknya sangat suka kunyah OmegaGuard! Ya Allah, suka saya tau!!! Alhamdulillah. Petang ni, ibunya bgtau.. dah campur Meal Shakes ke dalam susu si kecil. Pun anaknya takde masalah minum. Syukur sekali lagi.

Doa Aunty, adik cepat sembuh. Tak mau batuk selsema lama2. SIan ibu susah hati. Semoga adik terus sihat dan ceria. Aminnnn~

0 Yang Cantik Jelita Komen:

Post a Comment