Promosi Julai - Buy 6 Free 1 Vivix

Assalamualaikum..

Vivix merupakan suplemen anti-penuaan terbaik di dunia yang dibangunkan selepas penyelidikan bertahun-tahun oleh Shaklee, Syarikat No.1 suplemen di Amerika Syarikat.

Di dalam kajian makmal, ramuan vivix telah menunjukkan impak kepada empat mekanisma penuaan pada tahap sellular :
  • KEROSAKAN DNA - Setiap hari, setiap sel tubuh diserang oleh hampir sejuta serangan yang merosakkan DNA. Serangan-serangan ini merosakkan pengkalan data genetik, menghasilkan satu "typo" (kesilapan dari yang asal) yang akan mengganggu fungsi sel dan panjang umur. Ramuan Vivix melindungi dan memperbaiki sellular DNA.
  • PENGAWALAN GENETIK - Pengawalan genetik menyumbang kepada deteriorasi (kemerosotan) umur pada tahap sellular. Di dalam satu penemuan utama, ujian klinikal terbaru, menunjukkan ramuan vivix mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan tahap sellular.
  • PENGELUARAN TENAGA YANG KIAN MENURUN OLEH SEL-SEL - Mitochondria (penjana tenaga) di dalam sel menghasilkan tenaga yang kita perlukan. Apabila kecekapan mitochandria menurun, fungsi sel turut menurun. Ramuan Vivix menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitochandria untuk meningkatkan tahap tenaga di dalam sel.
  • PENIMBUNAN PROTEIN AGE - Penimbunan berlebihan protein AGE (Advanced Glycation End Products) boleh menyebabkan kerosakan tahap sellular yang akan menggangu keutuhan sel dan panjang umur. Ramuan Vivix adalah 10x lebih kuat dari resveratrol (kandungan unik dalam anggur Muscadine) untuk melambatkan pembentukkan protein AGE.
Juga membantu memelihara kesihatan jantung, kesihatan otak, kesihatan sistem imun, kesihatan sendi, perlindungan antioksidan, peningkatan tenaga pada tahap sellular, kesihatan dan kesejahteraan.
 
Bulan ini anda sangat bertuah sebab, dengan pembelian satu set promo VIVIX, anda akan dapat :
  • Free membership (worth RM65)
  • Free sebotol Vivix
  • Cash back RM241++
  •  Free join Our Team
Jadi, jangan lepaskan peluang keemasan ini ya. Promo ini hanya sah dari 1 Julai - 31 Julai 2014 sahaja. Boleh dapatkan dari saya atau agen-agen di dalam team saya =)






0 Yang Cantik Jelita Komen:

Post a Comment