Pengalaman Pertama Kali Saya Melalui Tempoh Kehamilan Bersama Ostematrix Shaklee

Assalamualaikum...

3x hamil sebelum ini, saya sangat kerap alami kaki kejang (simpul biawak) di tengah malam. Sentiasa standby minyak angin tepi katil. Dan mangsa yang selalu ada utk redakan tegang, sapu minyak dan urut betis saya ialah suami saya la of kos. Mujur jugak beliau senang terjaga dr tidur. Hehe.

Hamil kali ke 4 saya ambil full set hamil Shaklee yg terdapat ostematrix (dikenali sbg kalsium Shaklee). Alhamdulillah. Cuba tanya suami saya, ada tak dia bangun tengah malam semata2 nak redakan simpul biawak saya. Jawapan nya tiada. Syukurlah. Walaupun saya tido dgn suhu econ, hanya selimut, x pakai stokin dan tak tinggikan kaki masa tidur...tapi simpul biawak tiada menerjah.

Selain itu, sembelit pun tiada. Kurang stress (saya ambil bersama B Complex). Tak sabar pulak nak tgk hasil oatematrix kat baby. Banyak testimoni mengatakan, tulang baby kuat dan tegap selepas lahir 


0 Yang Cantik Jelita Komen:

Post a Comment