Soya Saya

Assalamualaikum...

Mari saya kongsi satu pengalaman. Masa pregnant anak pertama, saya suka sangat minum soya. Beli pulak yang homemade. Masa tu ada seorang staff kklw jual air soya. Kami panggil dia Abg. Mail Soya. Kalo dia tak jual, tak de la saya minum. Saya tak beli yg jual kat kedai2 biasa. Sebab saya bukan penggemar soya. Jadi saya agak memilih.

Pregnant anak ke dua dan ketiga, saya minum soya Melilea. Masa ni payah dah nak dapat soya homemade tadi. Cuma anak ke tiga paling kurang minum soya sebab susah nak dpt bekalan Melilea.

Pregnant anak ke empat, saya dah senang-lenang bancuh soya sendiri kat umah. Siap boleh mix dgn air yg saya suka pulak tu. Memang takde masalah bekalan. Bekalan sentiasa ada. Kalau time harga murah ni mmg heaven! Borong stok sampai pantang & Breastfeed nanti. Dan yg bestnya, Soya Shaklee non GMO tau! Diproses drpd soya terbaik dan menggunakan air, bukan alkohol pd suhu yg rendah. Best, best..banyak lg perbezaan soya shaklee ni. Next entry saya akan kongsikan lg. Stay tuned!!

0 Yang Cantik Jelita Komen:

Post a Comment