Apa Yang Saya Makan?

Salam..
Entry lepas saya ada mention nak share apa supplement yang saya makan. Ok, hari ni wpun dalam mood² malas nak berblog hehehe.. saya rajinkan jugak. Ntah la nape lately ni sooo malas nak ber-blogging & fesbuk-ing =( 

Straight to da point... Saya mula consume Shaklee pada bulan puasa yang lepas. Masalah susu ke puncanya? Tak laa.. saje nak cuba². Ok tak? Sbb saya kan jenis 'peaky eater' gak sbenanya. Dan malas makan. Konpem² tak cukup zat. Saya mulakan dengan Set asas yang mengandungi :

Vita-Lea® Iron Formula - Memenuhi keperluan 28 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh orang dewasa.

Alfalfa Complex - mengandungi vitamin A, C dan E serta kalsium, potasium, fosforus dan zat besi.

B-Complex - mengandungi 8 jenis vitamin B bagi membantu memelihara kesihatan yang baik.
 
Sustained Release Vita-C - membantu dalam menyokong tulang, gigi dan gusi yang sihat serta keseluruhan kesihatan tubuh badan.


Then, saya add pulak ~
OsteMatrix - membekalkan nutrien-nutrien harian termasuk kalsium yang dapat membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi.  Ia juga mengandungi magnesium, vitamin D dan mineral zink, tembaga dan manganese untuk membantu dalam memelihara kesihatan yang baik.
ESP - Soy Protein Isolate Powder - Mengandungi lima  vitamin B penting, separuh daripada keperluan kalsium harian, dan soya isoflavones.
Performance® Maximum - terbukti secara klinikal untuk menyokong tahap hidrasi berbanding air.
See... bukan semata² utk milk booster. Tetapi untuk dapatkan kesihatan yg lbh baik. Okay..next time saya huraikan lebih detail kebaikan supplement nih ye.. Jap lg saya cite ape yg my hubby makan pulak =P

0 Yang Cantik Jelita Komen:

Post a Comment